Bloggen
Een blog geeft informatie waar de bezoeker echt wat aan heeft
Een blog geeft informatie waar de bezoeker echt wat aan heeft
Bloggen is een aspect binnen mijn vakgebied wat ik niet alleen erg leuk vind om te doen, maar wat ook nog eens zijn vruchten afwerpt wat betreft de online vindbaarheid van je website. Voor veel bedrijven is het de nummer één methode om bezoekers naar hun website te krijgen. In 1999 hadden we hier nog raar van opgekeken, maar anno 2016 is het marketingspeelveld zo veranderd, dat een bedrijfsblog niet kan en mag ontbreken.
Voor mij is de term bloggen inmiddels een welbekend iets, maar voor velen nog niet. Dus even ter verduidelijking: wat is een blog nou eigenlijk? Een blog is een interessant online geschreven stuk tekst over iets actueels, over persoonlijke ervaringen, over (bedrijfs)weetjes, etc. Bloggen is dé ideale manier om op regelmatige basis nieuwe content aan je website toe te voegen. En zoals we allemaal weten is het tegenwoordig erg belangrijk dat je website blijft ‘leven’. Niet alleen bezoekers zien zo dat je website actueel is, ook onze grote vriend Google vindt dit erg belangrijk.
Bloggen kan waardevol zijn voor ieder bedrijf, mits het op de juiste manier gedaan wordt. Een goed bedrijfsblog leeft namelijk. Het is dus niet de bedoeling om in het begin heel fanatiek te bloggen om er daarna abrupt mee op te houden. Nee een gedegen blog plan of een blog strategie is erg belangrijk. En met zo’n blog plan en/of blog strategie kan ik je helpen. Samen kijken we naar interessante onderwerpen, inhakers en actuele onderwerpen waar we iets mee kunnen. Heb je mensen die willen gaan bloggen? Dan is een blog workshop wellicht interessant. Besteed je het liever uit? Dan is Copy Koks de partij die je zoekt!
Benieuwd wat Copy Koks voor jou kan betekenen?